tisdag 10 april 2012

Fisketävling med gästfotograf

 På långfredagen går varje år vår fisketävling Borgadraget av stapeln. Vanligen brukar jag ha någon funktion på tävlingen, men i år var jag ledig från funktionärsuppdrag och fick helt och hållet vara på plats. Det fick mig ändå inte att fiska, men det roliga med fisketävlingen är ändå det sociala. Här kommer två bilder från min gästbloggare.
Jenny har det naturliga "låga" perspektivet så att det blir lite förgrund på bilden
Den här bilden gillade jag också

 Själv hade jag med mig systemkameran och tog lite bilder. Här kommer två av dem. Det är lite väl skarpt ljus, men
Två svågrar (med varandra, men även ingift släkt till mig) som ser ut att ha det hyfsat bra.

Borgahällan från Avasjön är en klassisk vykortsbild.
Fisketävlingen var också i år lyckad. Jag hann gott och väl med och mingla lite. Det är många som man bara träffar en gång om året och det är just här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar